FAU sin salg- og byttedag, 17. januar

Har barna fått nytt skiutstyr til jul som skal inn i en allerede overfylt bod? Eller kanskje det ble prioritert finsko og ikke hockeyskøyter?

Bidra til gjenbruk og skap deg litt pusterom i boden – ta med familien og utstyr som ikke brukes lenger på FAu sin årlige salg- og byttedag. salg- og Dato: onsdag 17. januar
Tid: kl. 17.00-19.00
Sted. gymsalen, Goa skole
Inviterte: alle elever og ansatte med familier.

Det blir satt opp bord i gymsalen til de som ønsker å selge utstyr. Det blir også salg av pizzasnurrer, pølser og kaker i kafeteriaen, så her kan en slippe middagslagingen samtidig som en sikrer seg langrennsstaver til årets vinterferie. Inntektene fra matsalget går til fremtidig klassetur for 8. klasse.

Regler:

– Fortrinnsvis salg av sportsutstyr som f.eks. ski, fotballsko, langrenn osv., men fullt mulig å selge andre ting som leker, bøker o.l.

– Lurt å lage en plakat med utstyr og størrelser som selges, slik at det er enkelt å finne frem.

– Elever fra 1. til og med 7. klasse som skal selge ting må ha med seg en voksen for å rigge opp salgs varer og hjelpe å sette priser.

– Elever fra 1. til og med 5. klasse må ha en med voksen til stede.

Mvh

FAU og foreldrekontaktene for 8. klasse