God sommer

Kjære elever, foresatte og personal ved Grødem skole. Vi er nå ved vegs ende på et fantastisk skoleår.

Vil først og fremst takke alle elevene for en super innsats. Vi er stolte av dere og gleder oss allerede til å møte dere igjen i august. Vil også takke foresatte for et godt samarbeid og setter pris på det store engasjementet dere viser for å, sammen med oss, løfte elevene. Dere er gode bidragsytere for å skape ett trygt, godt skolemiljø. Jeg er også veldig takknemlig for det fantastiske personalet vi har på Grødem. Sammen får vi til det utrolige.

Litt praktisk: Ledelsen er på jobb ut denne uken. Oppstart SFO er 4. august kl 07:30. Oppstart for elevene (skole) er torsdag 13. august. 2. – 10. trinn begynner 08:15, 1. trinn begynner 09:30. (Oppmøte for 1. trinn på fotballbanen).

Så med dette: Ha en flott sommer alle sammen. Pass godt på dere selv og de rundt dere. Nyt sommeren, det er velfortjent.

Mvh Geir (Rektor)


Publisert

i

av

Stikkord: