Grødem skole = universitetsskole

Grødem skole er nå godkjent som universitetsskole. Universitetsskole er et partnerskap med Universitetet i Stavanger knyttet til lærerutdanningen og praksisopplæringen. Målet er å styrke kvaliteten på disse feltene gjennom et samarbeid. Universitetet får lettere tilgang til praksisfeltet, mens vi får nærere tilgang til forskning og studenter. En vinn, vinn situasjon. Vi er stolt over å bli en av fem skoler i Rogaland som er med i denne type samarbeid, og vi er sikre på at det vil bidra til bedre tilbud til elevene vår.

Her er et veldig uformelt bilde vi har laget for å feire internt at vi nå har fått denne betegnelsen. Fremover ligger mye spennende arbeid for å implementere og utvikle dette slik vi ønsker for vår organisasjon.