Skolestruktur – modell 5 & 6 på høring

Våren 2022 ble det gjennomført en høring om fire ulike modeller for hvordan randabergskolen kunne bli organisert i fremtiden. Her fikk dere foreldre, ansatte, elever og andre anledning til å uttale seg om de ulike modellene, og gi sine tilbakemeldinger.

Høringen ble avsluttet våren 2022, og ble oppsummert i kommunestyret 20. oktober 2022, sak 39/22. I saken ble det foreslått en ny modell 5, og det kom også inn et nytt forslag, kalt modell 6. Disse modellene har ikke vært ute til høring.

Høringen er nå klar og er offentlig på kommunens nettsider.

Det er åpent for alle å gi tilbakemelding på høringen. Høringsuttalelser sendes på e-post til: post@randaberg.kommune.no.

Frist for tilbakemeldinger er 31. januar 2023.

Høringsutkastet er sendt direkte til disse offisielle organene tilknyttet hver skole i kommunen:

• Elevråd på skolene/BUK
  • FAU på skolene
  • SU på skolene
  • Alle fagforeninger som har ansatte på skolen