Skolestart Grødem skole 17. august 2023

Torsdag 17. august er første skoledag på Grødem skole. Vi gleder oss til å se alle igjen! Her kan du lese litt praktisk informasjon om oppstarten

2. til 10. trinn & Introbasen

Skolen starter 08.15 (vanlig tid) og elevene går full dag. Etter skoleslutt er det SFO for 1.-4.trinn.

1.trinn

Skolen starter denne dagen 09.30. Det er for at vi skal ha fullt fokus på den første dagen i deres skoleliv.
Oppmøte: Fotballbanen (nær volleyballbanen). Det vil være merket 1A, 1B og 1C, så still opp klassevis.
Rektor, inspektør, lærere og kjente fra SFO møter elevene. Etter at rektor har ønsket velkommen, blir klassene ropt opp og elevene går til klasserommet med lærer. Her vil foresatte få mulighet til å ta bilde ved pulten første 5-10 minuttene av dagen. Vi ber alle foresatte trekke ut av skolegården etter bildet er tatt. Dette for å ikke forstyrre elevene i klasserommene.

Skoledagen er til kl.13.00. Etter skoleslutt er det SFO for de som har det.

Foresatte inviteres til kaffe og drøs i kantinen etter at elevene har startet dagen. Det vil ikke være noe program her, men en mulighet for de som ønsker å være igjen litt.

Noen dokumenter det kan være greit å kjenne til:

Ønsker du å se skoleområdet og inni skolen?

Ta gjerne turen opp til skolen for å bli kjent med uteområdet. I tillegg kan du bruke Google maps for å se både uteområdet og inne på hele skolen. Nå er det mulig på Grødem skole! Bruk lenken til Google maps, søk opp skolen og slipp Googlemannen der du vil gå. Deretter bruker du pilene for å vandre videre. Trykk her for å besøke skolen digitalt