Endring i ledelsen på Grødem skole

Liv Wigestand Eriksen går av med pensjon 1. februar 2023. Det betyr at 30 ansatte og 265 elever mister sin undervisningsinspektør.

Hun er som kjent leder for 1.-4. trinn og Introbasen. Else Liv er en sentral og viktig person og leder for Grødem skole. Vi kommer til å savne henne, men samtidig unner vi henne en god pensjonstilværelse.

Hva skjer nå fra februar?

Introbasen

• Ny leder for introbasen blir undervisningsinspektør Heidi Merete Ueland.

1.-4. trinn

• Ny leder for 1.-4.trinn er Aleksander Bjerga Posti. Han begynner på Grødem 27.2.2023.
  • I tidsrommet 30.1.23-27.2.23 er rektor Per Jarle Marsli kontaktperson for 1.-4. trinn.

Spes.ped ansvarlig

• Heidi Merete Ueland går ut fra rollen som spes.ped ansvarlig på skolen.
  • Fra 1.2.23 til 31.7.23 vil rektor Per Jarle Marsli overta rollen.
  • Vi endrer litt på rutinene, og det betyr at hvis du har spørsmål om spesialundervisning henvender du deg direkte til undervisningsinspektør for trinnet. Spes.ped veileder (Kirsten, Else Karin eller Espen) følger opp saken videre, og da i dialog med rektor.

I perioden februar og frem til sommeren kan foresatte og andre oppleve at det tar lenger tid før dere får svar eller at vi håndterer noen oppgaver. Det beklager vi, men så lenge det er forbigående håper vi på forståelse for dette. Haster det, så ring oss 🙂